Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pokrętło do ustawiania wysokości świateł mijania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pokrętło do ustawiania wysokości świateł mijania

    Hmmm ale to chyba nie to bo bardzo sporadycznie się to zaświeca. Coraz rzadziej, wiec wyglada na to, ze silnik sie wyplukuje coraz bardziej z syfu, i dobrze

    Moja niunia

  • #2
    Pokrętło do ustawiania wysokości świateł mijania

    Witam wszystkich, jestem nowym forumowiczem jak i szczęśliwym posiadaczem O1 fl z 2003 r.
    Mój problem polega na tym, że nie mogę ustawiać wysokości świateł za pomocą rolki (tej koło włącznika świateł), światła świecą tak samo zarówno w ustawieniu 0 i 3 - czyli trochę za wysoko. Drugie pokrętło (od regulacji podświetlenia deski rozdzielczej) też nie działa. Dodam że same pokrętła są podświetlone. W czym może tkwić problem??
    Od razu mówię że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprawy elektryki jak i bardziej zaawansowanej mechaniki samochodu (octavie kupiłem bo ma wszystko czego potrzebowałem :wink: a nie dlatego żeby w niej grzebać) więc proszę o wyjaśnienie jak dla 5-cio latka

    Proszę o pomoc, pozdrawiam

    PS: Czasem, zaraz po odpaleniu podświetlenie deski rozdzielczej w ogóle nie działa - muszę wtedy kilka razy włączyć i wyłączyć światła, potem zaskakuje.

    Komentarz


    • #3